rc-scripts

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Wto, 27 Lip 2004, 03:33:02 CEST

On Tue, Jul 27, 2004 at 03:15:48AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie, przestawia natychmiast.

> I architektury, na ktorych hwclock sie zle zachowuje.
> Dlatego bezwarunkowe wolanie hwclock jest zlym pomyslem.

To, jak mówiłem...
w /etc/sysconfig/clock
spytać się czy ma tego użyć,
ale taka opcja, mimo że nie domyślnie,
i tak powinna być

ok, już jestm głupi ;P

aha, tak przy okazji, podobno rdate z opcją -l psuje uprawnienia
loga cronda, tj. /var/log/cron
dokładnie co i jak nie wiem, kolega z pld-users-pl,
co miał ten problem, sprawdza :D

ok, czas iść spać,
tzn czas już był dawno ale mój zegar biologiczny nie jest
zsynchronizowany z czasem GTM+1 ;P

:wq

Sparky{PI]