[RFD] dodatki do Mozilli

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 27 Lip 2004, 12:33:52 CEST

On Tue, Jul 27, 2004 at 09:38:27AM +0200, Tomasz Pala wrote:

> mozilla-addon-autoscroll.spec
> mozilla-addon-bannerblind.spec
> mozilla-addon-flashblock.spec
> mozilla-theme-pinball.spec
> mozilla-addon-tabbrowser.spec
>
> Tak jak w tych to robiłem. A co konkretnie chciałbyś wiedzieć?

Rozumiem, że chcesz się tym zająć? ;-)

To może ja:
	- Adblock
	- Display Next/Previous Image
	- Image Zoomer
	- Language Menu
	- Link Toolbar
	- Mozilla FBRH
	- PNH Developer Toolbar
	- Tabbrowser Extensions Tab Session Management Module

To chyba najważniejsze z rozszerzeń które mam u siebie zainstalowane
i do których spece nie są wymienione powyżej. Chciałbym mieć wszystko
w paczkach, bo ręczna instalacja rozszerzeń działa różnie,
a o upgrade'ach boję się nawet myśleć.

Pozdrowienia,
	Jacek