SPECS (AC-branch): openoffice.spec - do not run %postun after

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 27 Lip 2004, 12:46:35 CEST

On Tue, Jul 27, 2004 at 10:37:43AM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> Listę plików na HEAD chyba już udało się uporządkować, wieczorem jeszcze
> posprawdzam, czy nie ma bezpańskich katalogów, i myślę, że można dać
> release 1.

Jeszcze trochę duplikatów zostało między base a -i18n-* (głównie -i18n-en,
reszta to pojedyncze pliki). Może dzisiaj wieczorem zrobię.

> (czy lepiej wcześniej puścić na sparca/ppc? testowałem tylko na i686)

TODO (to już kto inny musi zrobić):
- splash screen jest do uaktualnienia (teraz jest napisane "OpenOffice.org
  1.1.1", do tego trochę nierówno - trzecia jedynka jest przy samej
  krawędzi okienka)
- przy --widgets-set gtk w menu kolor podświetlenia jest prawie taki
  sam, jak napisów, przez co nie można przeczytać podświetlonej pozycji