gnome-menu

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Wto, 27 Lip 2004, 21:50:43 CEST

Dnia 27-07-2004, wto o godzinie 21:34 +0200, havner napisał(a):

> Grzegol, zrob prosze to menu Settings/KDE zamiast Settings-Modules w GNOME.
Jakie Settings-Modules??? Mógłbyś trochę jaśniej?
A co do Settings/KDE to ja mogę zrobić jedynie tyle, że jeśli w
Categories jest KDE, to dany desktop ląduje w Settings/KDE. Żadnych
podmenu, itp (nie mam i nie używam KDE).

> Applnk, desktop-file-utils calkowity rel i do pieca
IMHO nadją się już na całkowity rel.

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>