gnome-menu

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Wto, 27 Lip 2004, 22:56:48 CEST

Dnia 27-07-2004, wto o godzinie 22:21 +0200, havner napisał(a):

> Mam w GNOME podmenu Settings-modules (czy jakos tak).
To Settings-Modules pochodzi z kdebase-core. U ciebie się to pojawia w
settings/GNOME? Bo u mnie bezpośrednio w menu (pod Settings).

> Jestem w trakcie updatu
> na ostatnie wersje "spokrewnionych" pakietow. W tym menu po prostu sa
> wszystkie ustawienia KDE (podmenu kcontrol).
To jest chyba raczej robota dla KDEowców (ja nie chcę się mieszać w
pakiety z KDE). Chodzi o to, że kdebase-core dostarcza swoje menu
Settings, które właśnie nazywa się Settings-Modules. (jeżeli jestem w
błędzie to poprawcie mnie)

> ok, wiec tylko powyzsze zostaje. Nie rozumiem tylko jednego. To podmenu
> Settings/GNOME jest widoczne i w GNOME i w KDE, a vfmg tylko samo gnomecc w
> nim pokazuje... Gotar?
Może vfmg nie uwzględnia tagów <LegacyDir>?
Bo w applications.menu jest
<LegacyDir>/usr/share/control-center-2.0/capplets/</LegacyDir>
<LegacyDir>/usr/share/gnome/capplets/</LegacyDir>

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>