SPECS (AC-branch): openoffice.spec - do not run %postun after

Wto, 27 Lip 2004, 23:07:49 CEST

On Tuesday 27 of July 2004 22:06, Jakub Bogusz wrote:

> Nawet w About jest "1.1".
Logo 1.1 ale niżej ładnie pisze 1.1.2. Inne splashe suse/ximiana etc też mają
1.1 tylko.

> A jest gdzieś ten stary splash? Jak masz, to wrzuć.
Wrzuciłem do ooo-builda, powinien być w aktualnym snapshocie.

> Po zrobieniu tego splasha IMO można już puścić.
> Ew. jeszcze to menu w wersji gtk - ktoś coś wie na ten temat?
> Sam nie będę szukał.
Nie wiem ale możesz zapytać michael w ximian.com, on się w vclplug bawi.

btw. dziś zainstalowałem to co zmieliło się na ac-athlon i wyszło, że brakuje
defattr, trzeba by wszędzie podorzucać jako
%files i18n-af -f af.lang
%defattr()

> Liczyć, że się zbuduje i puścić od razu "produkcyjnie" na buildery, jak
> będzie rel. 1?
Chyba nie ma sensu testowo puszczać, zawsze można rel 2 i ogień ;-)

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux