SPECS (AC-branch): openoffice.spec - do not run %postun after

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 27 Lip 2004, 23:19:36 CEST

On Tue, Jul 27, 2004 at 11:07:49PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Logo 1.1 ale niżej ładnie pisze 1.1.2. Inne splashe suse/ximiana etc też mają
> 1.1 tylko.

> Wrzuciłem do ooo-builda, powinien być w aktualnym snapshocie.

To może jutro zobaczę.

> Nie wiem ale możesz zapytać michael w ximian.com, on się w vclplug bawi.
>
> btw. dziś zainstalowałem to co zmieliło się na ac-athlon i wyszło, że brakuje
> defattr, trzeba by wszędzie podorzucać jako
> %files i18n-af -f af.lang
> %defattr()

W których? Tam, gdzie jest help?
Może źle trafiłeś z budowaniem - po tym jak wyciąłem %defattr
z install-help, ale zanim uaktualniłem speca pod tym kątem.
W każdym razie po ostatnich poprawkach wszędzie mam root:root
(a budowałem z innego użytkownika).