mozilla-firefox

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Śro, 28 Lip 2004, 00:58:39 CEST

Dnia środa 28 lipiec 2004 00:12, havner napisał:

> Nie dostajesz segfaulta przy bookmarkowaniu?
:-) Taak Obejściem jest stworzenie 1 przez manage bookmarks, potem jest ok.
Wogóle dziwnie działa - u mnie nie przełącza adresu stony w pasku adresu przy
zmianie zakładek!

BTW Na fedorze wersja 0.8 chodziła naprawdę miło (tak na oko znacznie szybciej
niż mozilla), pod Windowsem też się ciężko czepnąć - używałem polskiej
kompilacji.
Patrzyłeś może na firefox.pl? Tam też jest wersja linuksowa...

--
Andrzej Zawadzki