mozilla-firefox

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Śro, 28 Lip 2004, 11:18:47 CEST

Dnia Wed, 28 Jul 2004 10:59:46 +0200
Arkadiusz Miskiewicz <arekm w pld-linux.org> nabazgrał:

> btw. chętni do sprawdzenia instalacji/upgrade/działania 0.9.2-1.2 z
> test mile widziani.

błąd: mozilla-firefox-0.9.2-1.2: nie znaleziono wymaganego XFree86-Xvfb

Khem, dużo sobie nie potestowałem :/

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban