mozilla-firefox

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Śro, 28 Lip 2004, 11:35:50 CEST

> Możesz podać te 50%?

Chocby system bankowy BPH. Ale to nic nie da. To sie dzieje mniej lub
bardziej losowo. Wpisujac jakikolwiek http mam po prostu 50% szans ze
zobacze connection refused. Przy czym wystarczy zrestartowac
przegladarke i ta sama strona potrafi wejsc, klikanie refresh nie
pomaga. Dawno dawno temu dzialo mi sie tak samo w netscape 4.x, i
mozilli w wersjach rozwojowych <= 0.9. Powiedzialbym moze ze kwestia
systemu, ale go przeinstalowywalem od tamtej pory ze dwa razy. Zeby bylo
smieszniej u mnie w domu smiga :)

M.