RFC: kernel 2.4 w Ac

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 28 Lip 2004, 14:22:06 CEST

On Wed, Jul 28, 2004 at 13:20:11 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Oby się na myśleniu skończyło ;-P ipp2p praktycznie stoi w miejscu dla 2.4 i
> wolę go mieć w kernel24.spec niż osobno.

W kernel24.spec jest 0.5b. Tymczasem od dawna jest 0.5c, a i przy 0.6
piszą '-merge: sources & Makefile for kernel 2.4 and 2.6', więc co stoi?

Powiedz mi, jak w obecnej sytuacji mam to sobie uaktualnić? Na HEAD
kernela i przebudować? Tam jest 2.4.27, musiałbym przebudować jeszcze
iptables (BTW znowu ktoś radośnie skasował iptables24 z ftpa, serdeczne
dzięki), albo zrobić brancha na 2.4.26. Oj, chyba nie... przecież to
tylko dwa głupie moduły, niespełna 30kB kodu.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/