RFC: kernel 2.4 w Ac

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 28 Lip 2004, 15:09:37 CEST

On Wed, Jul 28, 2004 at 14:47:01 +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Tylko wlasnie cale RFC tyczy sprawy postawionej w sposob nastepujacy:
[...]
> - dla sytuacji gdzie 2.6 jest zle/nie dziala/sie gryzie/etc.
>   jest 2.4 z minimalnym potrzebnym zestawem paczek.
>
> I o to sensowne minumum chodzi.

To minimum jest funkcją zapotrzebowania. Jeśli problem chcesz
rozpatrywać z punktu widzenia ogólnego a nie swojego własnego (w myśl
zasady robienia tego, czego się potrzebuje), to będzie trzeba zrobić
wszystko w wersji dla 2.4. Dlatego ja wymieniam tylko to, czego sam
używam (może się kiedyś skuszę na lm_sensors jeszcze).

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/