SOURCES: clamav-cron-updatedb - harcoded settings removed

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 28 Lip 2004, 15:58:12 CEST

On Thu, Apr 29, 2004 at 11:19:18 +0200, Andrzej Zawadzki wrote:

> Wiem, ale trzeba zmieniać ;-)
> BTW - IMHO chyba każdy chce wiedzieć, że jest błąd w systemie
> (domyślnie) - więc nie wiem czy jest sens dorabiać to $errors...

Zgadzam się, ale że nie mam ochoty na kłótnię (arekm i marcus pewnie nie
będą chcieli dopisać 2>/dev/null do crona), to aplikuję rozwiązanie z 3
opcjami. Do mksa również.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/