gnome-menu

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Śro, 28 Lip 2004, 22:32:20 CEST

Dnia 28-07-2004, śro o godzinie 01:08 +0200, Grzegorz Goławski napisał
(a):

> Już wiem. To menu ma NoDisplay=true. Wygląda na to, że gnome-vfs2-menu
> nie obsługuje NoDisplay dla całego menu. Spróbuję to naprawić.
W rel. 2 jest już wsparcie dla NoDisplay, OnlyShowIn i NoShowIn dla
plików .directory. Teraz u mnie to menu już się nie pojawia.

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>