(stare) konfig było: Re: netpanzer

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Czw, 29 Lip 2004, 00:34:00 CEST

On Wed, Jul 28, 2004 at 11:57:23PM +0200, PLD w Repcio wrote:
> Witaj Bobby,
>
> W Twoim liście datowanym 20 lipca 2004 (00:17:31) można przeczytać:
>

> Tia..
> [root w phoenix root]# grep sparky /etc/mail/*
> [root w phoenix root]# grep sparky /etc/*
> [root w phoenix root]#
>
> Może wogóle popraw sobie konfigurację ??

Prawdę mówiąc niebardzo mi się chce, ponieważ:
1. dynamiczny IP - na dodatek servek nie zna osobiście tego IP
	zna go ADSL modem-router i trzeba się go ładnie pytać
	co chwilę czy się przypadkiem po jakimś nieoczekiwanym
	rozłączeniu przez [CENZURA] ISP'a nie zmienił
	a jak tak to zmienić wpis w dyndns
2. od większości serwerów pocztowych dostaję odpowiedź (lub też nie)
	że nie przyjmują poczty z domowych numerów IP
3. server z tego i tak nie będzie bo jak tylko zaczynam coś ściągać
	to inne połączenia (przychodzące i wychodzące) prawie
	zamierają, no ale czemu się dziwić, w końcu [CENZURA] ADSL

No to chyba wystarczy...
O tym że tak pozatym jestem zajęty nie wspomnę bo nikt nie uwierzy...

:wq

Sparky{PI]

PS.
ADSL != neostrada {,+}