kdevelop, przycisk "Stop" i make

Łukasz Michalski l.michalski w ant.gliwice.pl
Pią, 30 Lip 2004, 09:21:20 CEST

Witam,

Kdevelop po wciśnięciu przycisku stop podczas budowania programu w C++ nie
reaguje, a jak make się zapomni to zakańczany jest proces X'ów.

Identyczne zachowanie występuje jak podczas budowania uruchomionego z kdevelop
na osobnej konsoli napiszę "killall make". X'y się kończą.

Pisałem w tej sprawie na listę kdevelop i dostałem odpowiedź że "it seems like
it is problem with my
setup" (http://lists.kde.org/?l=kdevelop&m=108878440306151&w=2)

Próbowałem XFree86 z kernel-nvidia-driver, XFree86 z XFree-nv-driver, i X11 z
X11-nv-driver. Wszędzie jest to samo.

Zaobserwowane na AC z kartą graficzną:

01:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation NV34 [GeForce FX 5200]
(rev a1)

Ktoś może ma na to rozwiązanie?

Łukasz