RAID problem

Pią, 30 Lip 2004, 14:20:19 CEST

Maciej =?ISO-8859-2?Q?=A6winiarski?= (luzik) wrote:

> Chyba za bardzo sie nie da bo mdadm IMHO wewnetrznie operuje tylko na
> UUID'ach a te sa tworzone na podstawie jakis dociskow sprzetu??
> moze na starych raidtools sie da?
> ..byc moze napisalem tutaj same glupoty ale pomysl jest :)

Alez on po tych UUID-ach pieknie znajduje wszystkie urzadzenia.
Problem w tym, ze kernel ma inne zdanie niz mdadm odnosnie skladu
macierzy (wlasciwie skad on ja bierze?).

Gdyby jakos udalo sie przekazac informacje o skladnie macierzy z mdadm do
kernela, i ten ostatni przyjal ja i nie probowal zmieniac, to wszystko
powinno dzialac jak nalezy. Tylko jak to zrobic ?

  phone (48)(58) 347 14 61