XFree vs X11

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pią, 30 Lip 2004, 14:24:41 CEST

Jakub Bogusz wrote:

> Czyli nie ma ;P
> Nawet w xlibs są poważne braki - libGL i libGLU.

To chyba jedyne większe braki. (libXp dorobiłem, ogólnie dodanie czegoś
nie jest zbyt bolesne...)

> Pudło.
>
> Gdzie jest aktualne repozytorium debriksa?
> Na http://debrix.freedesktop.org/ piszą o jakimś archu, ale nie ma
> informacji jak obejrzeć bez ściągania.
> Na http://xserver.freedesktop.org/ jest link do viewcvs, tam są moduły
> debriksowe, ale np. -driver-ati tam nie ma.
> A w -driver-tdfx widzę tylko jakiś "initial import".
> I napisane "GLX (not started)".

GLX nie chodzi (jeszcze) na debriksie. Nie ma chyba nic analogicznego do
viewCVS dla Archa, więc pozostaje tylko ściągnąć źródła. (z CVSu
xservera wyleciało wsystko, co Daniel zaimportował sobie do Archa;
docelowo pewnie będzie jeszcze (oby) jakis gateway Arch<->CVS).

Support dla xlibs jest konieczny w Th. Proponuje rozbijać chociaż Req: i
BR:, bo tylko z tym będzie i tak wystarczająco dużo roboty...

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa