pytanie do pythonowców - znowu jjigw

maHo lukasz w mach.com.pl
Pią, 30 Lip 2004, 14:46:07 CEST

Michal Chruszcz wrote:

>Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 30 of
>July 2004 13:39, maHo typed:

>Nie. To zależy czy i ew. jak są includowane te pliki.

    cat /usr/bin/jjigw
    .
    .
    from jjigw.common import JJIGWFatalError
    from jjigw.config import Config
    from jjigw.component import Component
    .
    .
    jeżeli pliki *.py są w /usr/share/jjigw/jjigw, muszę ustawiać
PYTHONPATH. wydaje mi się że  /usr/lib/python2.3/site-packages/ jest
lepszym miejscem na biblioteki pythona niż /usr/share/...

>Wiesz, wersja pythona zmienia się dosyć rzadko, więc nie jest to taki
>problem. Niemniej jednak, wtedy trzeba przebudować wszystkie paczki.

no to jeżli nie będzie wielkich sprzeciwów przerzucę to do
/usr/lib/python2.3/....

pozdrav

maHo