pytanie do pythonowców - znowu jjigw

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pią, 30 Lip 2004, 15:41:08 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 30 of
July 2004 14:46, maHo typed:

>     cat /usr/bin/jjigw
>     .
>     .
>     from jjigw.common import JJIGWFatalError
>     from jjigw.config import Config
>     from jjigw.component import Component
>     .
>     .
>     jeżeli pliki *.py są w /usr/share/jjigw/jjigw, muszę ustawiać
> PYTHONPATH. wydaje mi się że  /usr/lib/python2.3/site-packages/ jest
> lepszym miejscem na biblioteki pythona niż /usr/share/...

Ale jeśli sys.path jest odpowiednio dostosowywane do takiego stanu rzeczy,
to jest to conajmniej poprawne.

> no to jeżli nie będzie wielkich sprzeciwów przerzucę to do
> /usr/lib/python2.3/....

Jeśli udowodnisz, że leżąc w /usr/share się sypie, a w /usr/lib będzie
dobrze, to rób.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery