CVSROOT: users - no idea why this was done trough yet another

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w pld-linux.org
Pią, 30 Lip 2004, 16:08:58 CEST

On Fri, Jul 30, 2004 at 12:40:23PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Czasem reaguje, ale ma duuuzo dluzszy czas reakcji niz malekith.
> Chyba nikt wiecej. Kiedys chyba jeszcze spidi byl.

ja tez.. ale dawno
chociaz jesli jest taka potrzeba moge sie zajac..
na wypadek gdyby dostepnosc arekm'a miala mocno sie obnizyc
bo malekith to ciezkouchwytny bywa

--
agaran at pld dash linux dot org :: PLD Linux Developer
I do not fear computers.  I fear the lack of them.