Ktoś mi to może wytłumaczy...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 31 Lip 2004, 12:54:31 CEST

On Sat, Jul 31, 2004 at 12:24:26 +0200, The Undefined wrote:

> nie ;)

Ależ owszem:P

> i często pakietujesz java-blackdown na "produkcyjnych" maszynach?

Ja nie. Ale buildery PLD są maszynami produkcyjnymi i robią to chyba
dość często.

> W domu, do testów można sobie przeciez wyłączyć kompresję/przełączyć na
> gzipa/cośtamcośtam. A normalnie sie z tych paczek korzysta...

Właśnie to zrobiłem. Kiedyś muszę sobie przejżeć całego konfiga rpma...

> Dla builderów z koleji nawet kilka minut róznicy przy jakiejś dużej
> paczce nie zrobi wiekszego kłopotu.

ZTCW to są buildery szybsze i wolniejsze. Może na tych wolniejszych
włączyć gzip -1? Te pakiety raczej nie są wykorzystywane powszechnie,
więc mogliby się wypowiedzieć ci, którzy ich używają.

> to po co wogóle z poldka korzystać? przy użyciu przez poldka kilkunastu
> MB ram, dodatkowy megabajt na bzip2 nie robi dużej różnicy.

A wiesz, że czasem opiekuję się maszyną z 16MB RAM na Ac?

> a przy załozeniu że to łacze jest już w 90% wysycone? ;)

Zaraz zaraz... 256kbit per user się daje, nie? :P

> ja w domu, w szczycie często miewam transfery rzędu 8-10kB/s. A przecież
> są ludzie mający jeszcze gorsze łącza...

Fatalnie... jaką politykę wobec p2p stosujesz? Bo jak mi transfery w
szczycie spadły do 10kB/s (w podziękowaniu za 22% VAT zrezygnowaliśmy z
1Mb/s), to zepchnąłem je do osobnej klasy (wcześniej miałem podział
tylko po IP).

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/