Ktoś mi to może wytłumaczy...

Jacek Konieczny jajcus w pld-linux.org
Sob, 31 Lip 2004, 17:20:40 CEST

On Sat, Jul 31, 2004 at 12:56:59AM +0200, The Undefined wrote:
> czy to źle?
> prędkość pakowania/rozpakowywania jest praktycznie pomijalna. Przy
> produkcyjnym serwerze rzadko kiedy się coś instaluje/upgraduje i można
> praktycznie pominąć czas tego... który i tak zwykle nie przekracza
> kilku/nastu sekund. A wielkość... przy łączu rzędu 256kbit ściągniecie
> 10MB a 11MB to jednak różnica...

Na kilku maszynach na których używam PLD krócej trwa ściąganie pakietów,
niż ich instalowanie. Więc jakbym miał coś optymalizować, to napewno
instalowanie, ale wiem że ja mam "nienormalne" łącza. Czas paczkowania
też jest wkurzający.

A to co na pewno prosi się o jakąś optymalizację to poldek. Wczytwanie
baz pakietów PLD trwa stanowczo zbyt długo. Myślę że można by się
zastanowić nad zrezygnowaniem z ładowania całej bazy do pamięci i
używaniem jakiegoś db4, czy coś.

Pozdrowienia,
        Jacek