Re: kernel 2.6.5 i rmmod używanego modułu

Łukasz Jarosław Mozer baseciq-news w europa.fcp.edu.pl
Śro, 2 Cze 2004, 22:23:09 CEST

Witam

W liście z dnia 2 czerwca 2004 (10:38:48) można przeczytać:

> [root w czapla /root]# lsmod
> Module                  Size  Used by
> 3c59x                  35624  0
> ati_agp                 6540  0
> agpgart                27688  1 ati_agp
> [...]

> 'rmmod 3c59x' wywala mi moduł i likwiduje sieć - bez słowa skargi.
> Identyczny zachowanie wypatrzyłem w Fedorze 2 (także 2.6.5), więc
> może to jakaś featura? Na wszelki wypadek sygnalizuję.

Dorzuć do listy 8021q... Właśnie sprawdziłem z ciekawości.

--
Łukasz Jarosław Mozer
http://www.baseciq.org