SPECS: pysh.spec (NEW) - initial PLD release

wrobell wrobell w pld-linux.org
Śro, 2 Cze 2004, 23:15:13 CEST

On Wed, Jun 02, 2004 at 02:51:05PM +0000, zboczuch wrote:
[...]
> +%attr(755,root,root) %{_bindir}/pysh.py

Jakiś czas temu dyskutowaliśmy na temat nazw z .py w bindir.
Wysłałem  odpowiedniego  patch-a   swego  czasu  i  dostałem
odpowiedź, że w pythonie 2.4  ma być rozwiązany problem (ale
nie za pomocą mojego patch-a oczywiście - ma to załatwić
podobno nowe podejście do relatywnego importowania modułów).

W związku z tym proponuję przywrócić w python.spec stare
nazwy (tzn. pdb_py na pdb.py itp) oraz porobić odpowiednie
łaty (których wiele być nie powinno i czego się podejmuję)
na konfliktujące skrypty/programy. Dzięki temu, użytkownicy
nie będą się musieli w przyszłości znowu przestawiać.

http://www.python.org/peps/pep-0320.html
http://www.python.org/peps/pep-0328.html

http://sourceforge.net/tracker/index.php?func=detail&aid=946373&group_id=5470&atid=305470

[...]