linux 2.6 --without grsec

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Czw, 3 Cze 2004, 01:31:30 CEST

On Thursday 03 of June 2004 01:25, Grzegorz Żebrowski wrote:

> np eaglectrl
> w logach nic, tylko na stderr: 'nieprawidlowe ioctl dla urzadzenia'
> niepamietam dokladnie bo wczoraj w nocy z tym walczylem

podaj testcase, konfig grseca i wydruk ustawien grseca z sysctla,
bo jakos nie widze tego o czym piszesz.

ja moge zrobic tylko tyle, bo nie mam modemu,
ale jesli grsec by blokowal uprzywilejowane operacje i/o
to nawet odpytanie by nie przeszlo.

# ./eaglectrl -i
Can't find any PRE or POST firmware devices.
Is your device plugged in ?

[ kernel-2.6.7-0.12 ]

czas do spania...

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...