[Ac?] Budowanie perla (a raczej niebudowanie się ).

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Czw, 3 Cze 2004, 06:00:14 CEST

Dnia czw 3. czerwca 2004 00:33, Jakub Bogusz napisał:

> Spróbuj teraz (po poprawce w rpm.macros).
Pomogło.

> Były zmiany w rpm.macros bez podbicia release, na builderach jest wersja
> sprzed zepsucia.
Dzięki za wyjaśnienie - byłem mocno zdziwiony.
> Oprócz sparca, gdzie ręcznie poprawiałem, żeby cokolwiek dało się
> zbudować :/
Ten "fjuczer" z debuginfo packages chyba został wrzucony bez jakiegokolwiek
sprawdzenia: najpierw nie działało wyłączanie generowania pakietów via
%_enable_debug_packages 0 , potem okazało się, że pliki debuginfo są
stripowane (a cały bajer chyba polega na tym, że są tam symbole), wreszcie,
że pakiety debuginfo nie zawierają plików źródeł (w Fedorze są). Uważam, że
dostatecznie dużo czasu i dobrej woli poświęciłem na zgłaszanie tego i
testowanie (via irc) i dwa pierwsze problemy zostały rozwiązane. I uważam, że
czas poświęcony przetestowanie tego przed commitnieciem przez autora byłby
niewspółmiernie krótszy od sumy ilości czasu zmarnowanego przez tych, którzy
przez tę zmianę mieli problemy. Nie podoba mi się takie podejście.

--
Tomasz Wittner