SPECS: pysh.spec (NEW) - initial PLD release

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 3 Cze 2004, 10:02:28 CEST

On Thu, Jun 03, 2004 at 09:41:30AM +0200, Marcin Gajda wrote:
> [...]

Znowu te hacki czy już coś normalnego?

> Rozumiem, że łaty byłyby typu:
>
> import sys
> sys.path = sys.path[:1] + sys.path[0]
>
> Ewentualnie bez tego po '+'?
>
> Jestem jak najbardziej za - pomogę Tobie z łatami.

Mi się to nie podoba:
- zakłada, że sys.path[0] zawiera katalog do wycięcia - co jeśli
  przestanie? Jeśli dany moduł jest wczytywany z poziomu innego modułu,
  który już "poprawił" sys.path?

- są to zmiany nie w pakietach z konfliktującymi modułami, ale
  _wszystkich tych modułów używających_.
  Co jak będę chciał użyć jakiegoś skryptu nie z pakietu PLD?
  Wszędzie działa, tylko w PLD nie?