[mini anonsik] kernel: exec-shield + NX.

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 3 Cze 2004, 10:48:31 CEST

On Thu, Jun 03, 2004 at 10:40:56AM +0200, Paweł Sikora wrote:

> tylko jeszcze nie wszedzie dziala, bo w niektorych konfigach kernela
> nie ma jeszcze wpisanej opcji CONFIG_HIGHMEM64G=y.

"jeszcze"?
"NOTE: If you say "64GB" here,
then the kernel will not boot on CPUs that don't support PAE!"

I nie wiem czy to zostało ulepszone, ale IIRC kiedyś przy highmem 64GB
na tablice stron szły jakieś straszne ilości pamięci.