[mini anonsik] kernel: exec-shield + NX.

Czw, 3 Cze 2004, 13:46:18 CEST

On Thu, 03 Jun 2004, Paweł Sikora wrote:

> moze najpierw przeczytaj jaki jest overhead exec-shielda, oki?

Ser juz napisal, ale Ci wytlumacze - exec-shield to wiem ze narzuta ma
maly (to nie jest wielka filozofia).
Chodzi mi o HIGHMEM 64GB - to sprawdz, ile pamieci zezre (nie kazdy ma
duzo GB na zmarnowanie), jak spowolni system.

Janek