Łatki

Łukasz [DeeJay1] Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Czw, 3 Cze 2004, 22:42:10 CEST

Dnia Thu, 03 Jun 2004 21:19:38 +0200
Marek Ciesielski <marekc w klub.chip.pl> nabazgrał:

> hm... na to bym nie liczył - ostatni cud nad Wisłą stwierdzono w 1920r
> :)

Dlaczego byś nie liczył? Spójrz na to ile więcej patchy mógłby zrobić,
gdyby miał RW a nie musiał podsyłać ciągle na liste. Przynajmniej by mu
odpadł czas zrobienia diffa, otworzenia klienta pocztowego, napisania
"prośby" o dodanie, odnalezienia pliku na partycji, dołączenia go do
mejla, kliknięcia "Wyślij", i jeszcze czas aż komuś się zachce to
dołączyć. IMHO znaczna oszczędność czasu Waszego i mkochano by była, a z
wolnym czasem to można zrobić głównie dwie rzeczy - 1. więcej pracować
2. odpoczywać dłużej :>
Czyli jeśli by miał RW, i trzymał się wersji 1. to wydanie AC mogłoby
być przyspieszone. A że nie stałoby się to natychmiast to cóż - wszystko
jest względne i jeśli by przyjąć inną jednostkę czasu za minimalną, to
pewnie w tej jednostce czasu by się zmieściło i RW mkochano i wydanie AC
;>

NMSP i niech mnie ktoś kopnie zanim longlettery zacznę pisać!

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban