[mini anonsik] kernel: exec-shield + NX.

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Pią, 4 Cze 2004, 12:46:47 CEST

On Thursday 03 of June 2004 13:46, Jan Rekorajski wrote:

> Ser juz napisal, ale Ci wytlumacze - exec-shield to wiem ze narzuta ma
> maly (to nie jest wielka filozofia).
> Chodzi mi o HIGHMEM 64GB - to sprawdz, ile pamieci zezre (nie kazdy ma
> duzo GB na zmarnowanie), jak spowolni system.

testuje to juz drugi dzien i nie zauwazylem by sytem pochlonal
mi jakos wiecej pamieci (mam tylko 256MB ramu).
nie zauwazylem tez by cos dzialalo wolniej (np. kde).

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...