Problem z apachem [fwd]

Szymon 'trasher' Kochański szymon w trashlandia.dyndns.org
Pią, 4 Cze 2004, 17:08:11 CEST

4 czerwca 2004 (08:44:43) PLD Agaran napisal:
PA> ktos ma jakis pomysl?

   Ja nie mam pomysłu, ale potwierdzam problem (nawet x2, bo u kolegi
   też to się zdarza). Mam sytuację taką jak powyższa, że apache
   przestaje działać (odpowiadać), a procesy httpd.prfork wciąż
   istnieją. /etc/rc.d/init.d/httpd status twierdzi, że apache jest
   off, ale start, się nie udaje, bo httpd.prefork wciąż są mimo, że
   nie reagują na żądania http. Ktoś wspominał, że możliwe, że ma to
   jakiś związek z podmianą logów przez logrotate... ale ja tam nie
   wiem.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon Kochański      trasher @ void.univ.gda.pl       (