[spotkania linuksowe we wrocławiu - dwa słowa podsumowania]

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pią, 4 Cze 2004, 18:09:41 CEST

Dnia pią 4. czerwca 2004 10:58, Sergiusz Pawlowicz napisał:
> --->[Quoting Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>:]
> Hehe, o tym organizatorzy nie pomyśleli, ale był kręcony
> na widelca fragment - spróbuję się popytać.

My przypomnieliśmy jeszcze PRZED, dziwię się, że mając kontakt z
organizatorami nie zasugerowałeś im tego wiedząc, że jest na to
zapotrzebowanie.

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/