[SPEC] pine 4.60 dla RA

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 5 Cze 2004, 20:50:25 CEST

On Sat, 5 Jun 2004, Marcin Król wrote:
> OK. Przerobilem to jeszcze raz w oparciu o najnowsze spece:
>
> http: //www.wsb-nlu.edu.pl/~krol/pld/pine/ra/
> http: //www.wsb-nlu.edu.pl/~krol/pld/pine/ac/

Wrzucaj :D

> - iconv patch byl domyslnie wlaczony w poprzednich rel, chyba moze wiec
>   byc tez teraz?

był? hhmmm - nie przypominam sobie. Wydaje mi się, żę nie było...
Jeżeli był to oczywiście powinien też być... :-/

> - home_etc.patch w RA to chyba pomylka, zwlaszcza ze jego BR wogole w RA
>   nie ma

nie widzę powodu, żeby bcond domyślnie wyłączony wyrzucać. Nie zaszkodzi,
a jak ktoś będzie miał ochotę to sobie zrobi. Nie zaszkodzi, a mniej zmian
w stosunku do AC.

> - wersja glibc chyba tez dla RA powinna byc inna

tego nie dotykałem, bo na RA to się nie zbuduje.

> - usuniety -DHAVE_ICONV, jest defined w zrodlach i byly warninigi o
>   "redefined blah blah"

Nie zauważyłem.
Ale tak, usunąć.

--