gnome-panel-2.6.1-2

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 6 Cze 2004, 17:11:23 CEST

W liście z sob, 05-06-2004, godz. 23:44 +0200, Jakub Piotr Cłapa napisał
(a):

> Bo zwiększają funkcjonalność? Łatek SKaZiego do Psi nie akceptuja
> autorzy, bo nie widzą potrzeby takich funkcji. W Polskich warunkach te
> funkcje są uważane za niemal niezbędne, ze względu na ,,dziedzictwo'' GG...

Ten niebieski pasek po lewej stronie co był w menu na wzór tego z
Windows 9x i nowszych raczej ze zwiększaniem funkcjonalności nic
wspólnego nie ma. Jak dla mnie to zwykła rzeźba i raczej do wywalenia,
sam bocian w lewym górnym rogu menu jest wystarczający.

Pozdrawiam

	Artur