IMAP...

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 7 Cze 2004, 09:06:20 CEST

Tomasz Wittner wrote:
> Jeżeli rzeczywiście trzeba przebudować rzeczy zależne od imap-uw w
> związku z nową wersją tegoż, to nie jestem pewien, czy dobrym
> pomysłem jest wrzucanie go do Ra.

Nie wiem, czy 2001a znaczy wersja alpha z 2001 roku, ale samo
"Packager    : PLD bug tracking system ( http://bugs.pld.org.pl/ )"
zachęca do przebudowania paru rzeczy ;)

BTW: jaki problem podbić rel. np. php i puścić do pieca? W innych liniach to bardzo powszechna praktyka...
Oprócz tego, z takim openssl czy innym openldapem jest więcej aplikacji związanych i tego problemu nie było :/

IMHO, nie widzę przeciwskazań do wrzucenia do RA-branch.
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>