PATCH: dcgui-qt.spec, BR

Konopko Grzegorz btower w osiedle.net.pl
Pon, 7 Cze 2004, 10:19:48 CEST

Dnia pon 7. czerwca 2004 10:04, Paweł Gołaszewski napisał:

> Nie ma znaczenia używanie lub nie ready.
> cvs.
>
> A już głowa RM-a w tym, żeby na ftp-ie grało.

Ale taki pakiet puszczony na buildery nie zbuduje sie bo brak bedzie paczki
qt-linguisti. Dodatkowo ktoś bedzie chcial sobie zbudowac z cvs-u i też nie
za bardzo mu to wyjdzie.
To miałem na myśli.

Inną sprawą jest kolejne rozczłonkowanie pakietów.