przyszlosc PLD

Piotr Szymański djurban w it-zone.org
Pon, 7 Cze 2004, 12:56:02 CEST

Hi,
Andrzej Krzysztofowicz (Monday 07 June 2004 12:22):
> 1. Jak sie ma ta linia PLD nazywac?
Nie jest to takie wazne :)

> 2. Kto bedzie RM-em (brak chetnych oznacza, ze na Ac zakonczymy prace)
na pewno nie ja. raz ze bede mial pierwszy rok studiow, a dwa ze nikt  sie na
to nie zgodzi.

> 3. Jakie architektury wspierac (builder dla -alpha moge udostepnic)
pewnie standardowo ix86 i amd (te masyzny uciagna pewnie), jesli zamkniemy
nest, to dochodzi ppc i alpha.

> 4. i nastepne: szczegoly techniczne, propozycje kierunkow, sugerowane
>    szacunkowe harmonogramy, warianty, ...
Moze propozycje co by tam mialo trafic:
1.  glibc z min_kernel 2.6 i nptl
2. tylko jajo 2.6
3. gcc z linii 3.4
4. qt/kde w wersji 4.0 (finalne wydanie to luty 2005 ale nie wierze zeby
trzecie PLD  udalo sie zrobic wczesniej)
5. iksfrri z X.org
tyle na pierwszy ogien do glowy przyszlo.

Poza tym można by pomyslec zarzucenie ra _po_ wydaniu _3.0_.
--
Piotr Szymański
djurban w pld-linux.org