GCC 3.4.0-2.1 i glibc.spec

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pon, 7 Cze 2004, 13:08:55 CEST

Jakub Bogusz wrote:

> Może do testów? :)

Raczej nie...

Znalazłem:
ftp://ftp.kernel.org/pub/linux/kernel/people/akpm/patches/2.6/2.6.6/2.6.6-mm2/announce.txt

- Lots of VM changes - fixes from Andrea and generally moving things closer
   to the -aa tree.

- The x86_64 gcc-3.3.3 shipped with SuSE 9.1 miscompiles the post-2.6.6 CPU
   scheduler changes, resulting in lockups after several minutes of
heavy load.
   Hence this kernel refuses to build on gcc-3.3.x.  Please use gcc-3.4.0 if
   you're on x86_64.

- Rediscovered and hopefully fixed the page double-freeing bug which was
   identified in August 2002 (!).

- arch updates, rlimits for rt-signals and posix message queues, tons of
   other stuff.

> Nadal przychodzą poprawki pod kątem gcc 3.4.

Pewnie masz rację, ale nad linią 3.4 trzeba się zacząć poważnie
zastanawiać....

BTW. Jak na AMD64 wdrożyć gcc-3.4 - czy to się da? Bo jak zainstalowałem
to niestety reszcie programów brakło biblioteki z pakietu libstdc++.
Da się zrobić to "obok".
Czy niestety zaistalować, a później przbudować wszystko?

--
Andrzej Zawadzki