przyszlosc PLD

Pon, 7 Cze 2004, 13:24:55 CEST

The Undefined wrote:
> złyszałem też plotki że averne chce zrezygnować z RM-owania AC po jego
> wydaniu. Kto wtedy przejmie AC? ;)

To jest OT.

> hm.. w momencie wydania AC obciążenie jego builderów się znacząco zmniejszy.
> Przez długi czas builder AC i RA na sparcu były na tej samej, dosyć
> słabej maszynie i nie było problemów z obciążeniem za wyjątkiem kilku
> sytuacji(jednoczesne puszczenie mico w obu gdzie swap nie wyrabiał ;).
> W tej chwili builder AC sparc nie jest najsłabszy, miejsce z tego co
> wiem jest więc o ile heretyk nie będzie miał nic przeciwko mogą
> spokojnie zostać oba buildery na tej samej maszynie.

Bardziej sugeruje polaczyc Ra+(?Thor?) gdzie sie da.
W Ra sie _na pewno_ bedzie mniej dzialo.
Na sparcu mozna pewnie bedzie zrobic wyjatak, albo jakas inna roszade.
Z tym, ze o wiele latwiej jest przeniesc _dzialajacy_ builder niz stawiac go
od nowa.

> a czym będzie się to róznić od obecnej sytuacji(oprócz tego że oprócz
> kompilacji kernela będzie musiały byc także glibc w AC24-packu? ;)

A moze na poczatek mozna nawet zrezygnowac z NTPL na architekturach, na
ktorych to nie dziala.

  phone (48)(58) 347 14 61