RFC: Reference counter przy zakładaniu uzytkowników

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 7 Cze 2004, 13:22:28 CEST

On Mon, 7 Jun 2004, The Undefined wrote:

> bazy mysqla? dane listservera?
> idź się utop i przywal jakimś dużym kamieniem jak miewasz czasami takie
> myśli...

To po co usuwać mysqla, a zostawiać jego bazy.

Wydaje mi się, że: rpm -i pakiet; rpm -e pakiet powinno być
identycznościowe na systemie.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)