przyszlosc PLD

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 7 Cze 2004, 13:38:59 CEST

On Mon, 7 Jun 2004, Mariusz Mazur wrote:

> Z tą infrastrukturą to jest właśnie problem. Osobiście nie podoba mi się
> trzymanie builderów poza maszynami starych deweloperów (preferowane maszyny
> uniwersyteckie), no ale z braku laku. Ktoś ma jakieś sugestie gdzie co można
> dawać?
> Na razie plan minimum to jest builder 686, builder src (za który teoretycznie
> może robić już istniejący, chociaż wolałbym nie, bo się nie wyrobi z
> miejscem) no i miejsce na ftpie.

No wlasnie. Miejsce. Jest tak:
- na ep09 w tej chwili jest ~100G miejsca wolnego.
- jak zacznie brakowac to potrzeba 4 identycznych dyskow ATA/133 do macierzy.
  Maksymalne jakie sa w tej chwili to ztcw 250GB. To by dalo 750GB na
  maszynie, ale... najwczesniej na koniec roku.

M.
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-