przyszlosc PLD

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 7 Cze 2004, 14:45:51 CEST

On pon 7. czerwca 2004 14:13, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Nie liczylbym, ze wczesniej 3.0 ruszy "z kopyta".
> Nawet, jesli zaczniemy w lipcu (w co watpie).
>
> Moglbys oszacowac   sup    zajete_miejsce(ver, arch)
>                     ver,arch,t
> ?
>
> W najgorszym razie mozna zreszta przeniesc Ra na osobnego ftp-a
> (archiwum?)...

No nie jesteśmy w stanie utrzymywać niewiadomoile linii.
Mam pomysł, żeby od teraz do poldka nie dopisywać ftp.pld-linux.org, tylko
ftp.$NAZWALINII.pld-linux.org. Pozwoli to na zlikwidowanie problemów z
rozproszonym charakterem naszych zasobów (z ftpem włącznie, co jest głównym
problemem w przenoszeniu Ra gdzie indziej). Sprzeciwy?