[pld ac dvd?]

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 7 Cze 2004, 22:59:07 CEST

On Mon, Jun 07, 2004 at 10:50:26PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Moze jest. Nie znalazlem.
> :(

Ja bym chciał coś do odczytu czujnika temperatury w Ultrach 1...
toto ma tylko 2 poziomy (oprócz normalnego): warning i shutdown.
Ten pierwszy Solaris wykrywa i ładnie się kładzie; pod Linuksem
sprzęt kładzie się dopiero po tym drugim - natychmiast.
Linuksowy moduł envctrl działa tylko na sparcach z i2c podpiętym pod
szynę PCI, a Ultra-1 ma tylko sbus...