RFC: Reference counter

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 7 Cze 2004, 23:32:08 CEST

On Mon, 7 Jun 2004, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Zeby dalo sie je odtworzyc/zweryfikowac na podstawie bazy.

Provides: user(xdm) załatwiło by chyba sprawę:

rpm -q --whatprovides user\(xdm\) | wc -l > /var/lib/user/xdm

Odbudowywało by bazę referencji (BTW to pewnie również odpowiedź na
niektóre z poprzednich Twoich wątpliwości).

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)