RFC: Reference counter

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Wto, 8 Cze 2004, 00:04:59 CEST

On Mon, 7 Jun 2004, Paweł Gołaszewski wrote:

> ...czyli to powinna być maleńka aplikacja. Pewnie w sh.

Maleńka. Najpierw wyszukująca wśród rpm -qa --provides wzorca user(*), a
później dla każdego unikalnego, zliczająca ilość jego wystąpień i
zapisująca do plików licznika.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)