przyszlosc PLD

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Wto, 8 Cze 2004, 07:35:15 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Monday 07 of
June 2004 23:39, Andrzej Krzysztofowicz typed:

> Ja bym calkiem z ftp nie rezygnowal.
> Moga byc rozna powody, np. dziwnie skonfigurowany proxy po drodze...
Czy różne dziwolągi występujące w sieciach osiedlowych. Chociaż to zazwyczaj
jest odwrotnie - z ftp są problemy, a http ratuje całą sytuację.
Empirycznie sprawdzone juz u wielu osób.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery