przyszlosc PLD

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Wto, 8 Cze 2004, 07:45:57 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 08 of
June 2004 07:43, Andrzej Krzysztofowicz typed:

> A skad ja mam wiedziec, co bedzie aktualne za rok-dwa ?
> Moze PLD 4.0...

Zmierzam do tego, że na takich maszynach raczej nie instaluje się
najnowszego softu, więc conajmniej dziwi mnie perspektywa
instalacji/aktualizacji do 3.0.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery