przyszlosc PLD

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Wto, 8 Cze 2004, 08:12:21 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 08 of
June 2004 07:46, Andrzej Krzysztofowicz typed:

> Ja proponuje na poczatek to co z i586 - jako nieoficjalna architekture z
> osobnym ftp.
> Okaze sie, czy jest zainteresowanie / jakis wymierny zysk.

Jedno i drugie raczej jest, ponieważ nowe serwery niskobudżetowe często
powstają na P4HT, a zysk też jest w przypadku, gdy odgórnie ustalony kernel
= 2.6, przy -march=pentium4.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery